مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-30پزشكي

ارتباط مستقیم افزایش BMI بدن با مرگ و میر در کرونا


رییس شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر و عضو ستاد ملی کرونا در  جلسه کمیته تغذیه که در  انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور  برگزار شد، - رییس شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر و عضو ستاد ملی کرونا در  جلسه کمیته تغذیه که در  انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور  برگزار شد، گفت: آمارها نشان می دهد پس از بیماری های قلبی و دیابت، افزایش BMI بدن ارتباط مستقیمی با مرگ و میر در کرونا دارد که همین امر نشان دهنده اهمیت تغذیه سالم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی انجمن تغذیه ایران؛ ایران و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور میزبان برخی از ذینفعان این حوزه بود.

ضمنا در این جلسه موضوع نشان گرهای رنگی تغذیه نیز به بحث گذاشته شد و مقدمات راه اندازی یک پویش با این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدی جلسه موضوع نشانگرهای رنگی تغذیه به بحث گذاشته شد و مقدمات راه اندازی یک پویش با این موضوع مورد بررسی قرار گرفت، در این رابطه دکتر مسجدی رییس شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با اشاره به اینکه تعداد کمی از مردم با این نشانگر آشنا هستند گفت: متاسفانه آگاهی در جامعه نسبت به نشانگرها بسیار پایین است و مردم از اهمیت ماجرا اطلاعی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مستقیم افزایش BMI بدن با مرگ و میر در کرونا

ارتباط مستقیم افزایش BMI بدن با مرگ و میر در کرونا