مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-30سياسي

تولید پادکست موفق چه شرایطی دارد؟


در شرایط رقابتی که رسانه ها هر روز تعاملی تر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند، تولید کنندگان پادکست در نظر داشته باشند که در ابتدا نیاز سنجی کنند و بعد از آن با برنامه ریزی به سراغ تولید آن بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گسترش تکنولوژی های ارتباطی و زمان اندک مردم سبب شده تا رسانه های نوین نقش بی بدیل را در جامعه ایفا کنند.

در این مسیر پرشتاب که هر روز شاهد رویش یک وسیله ارتباطی جدید هستیم، نقش پادکست  در بهره وری و مدیریت زمان مخاطب نقشی بی بدیل را ایفا می کند.

در این خصوص راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر آن شد تا با برگزاری نخستین مسابقه پادکست ریلی(ویژه خبرنگاران)، از مشارکت اهالی رسانه بهره مند شود.

مسابقه ای که آخرین مهلت ارسال آثار آن 30 مهرماه تعیین شده است.

در این خصوص و برای بررسی نقش پادکست در تولید محتوا و کارایی آن در جامعه و پیشبرد اهداف سازمان ها، گفت و گویی را با محمد مهدی فرقانی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی،  انجام دادیم که در ادامه می خوانید: محمد مهدی فرقانی در خصوص شرایط امروز تکنولوژی های ارتباطی و وسایل ارتباط جمعی معتقد است؛ در شرایطی که تلفن های همراه در دست هر فردی قرار دارد و قدرت تولید محتوا در هر زمینه ای و با هر سبکی را دارا هستند باید دید، محتوایی که تولیدی می شود چقدر توانایی پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پادکست موفق چه شرایطی دارد؟

تولید پادکست موفق چه شرایطی دارد؟