مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-30سياسي

آبفای فردیس نسبت به مشکل کمبود آب شرب اقدام کند


عضو شورای شهر فردیس با بیان اینکه همه اقشار مردمی توانایی خرید پمپ آب را ندارند، گفت: باید طی نشستی با اداره آبفای شهرستان فردیس مسئله کمبود آب در فردیس را پیگیری و مشکل مردم را برطرف کنیم.

- ملیحه اکبری، عضو شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره  به قطعی آب در مناطق مختلف شهر، گفت: در تابستان گذشته شاهد قطعی های طولانی و چندین ساعته آب  در نقاط مختلف شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار بودیم، ضمن اینکه در برخی مناطق به دلیل کاهش سطح آب های زیرزمینی و کمبود آب، پمپ های قوی در ساختمان ها لازم است، اما خانواده های کم بضاعت توان خرید این پمپ ها را ندارند.

وی با بیان اینکه از شورا درخواست کردیم با دعوت از رییس اداره آبفا شهرستان فردیس،  برنامه های این اداره برای تامین آب شرب شهر فردیس را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت لزوم حمایت از برنامه های این اداره جهت تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان فردیسی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس کمبود آب را یکی از مشکلات اساسی شهر پرجمعیت فردیس دانست و بر ضرورت رفع این مشکل و تامین آب مورد نیاز شهروندان توسط آبفا تاکید کرد.

وی همچنین به تاخیر در آسفالت محل حفاری توسط  اداره آبفا در سطح معابر شهر اشاره کرد و افزود: این امر مشکلاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای فردیس نسبت به مشکل کمبود آب شرب اقدام کند

آبفای فردیس نسبت به مشکل کمبود آب شرب اقدام کند