مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-30سياسي

درخواست سازمان نظام پرستاری از مردم در روزهای کرونایی


سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند و از مسئولان دولت خواست که به وعده های خود برای پرداخت معوقات، فوق العاده ویژه و استخدام نیرو عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: سلام بر روح بلند قریب 50 شهید پرستار و سایر مدافعان شهید نظام سلامت.

سلام بر هشت ماه دفاع مقدس ایثارگرانه؛ مجاهدانه و مظلومانه سفید پوشان این مرز و بوم، سلام بر طاقت و صبر زینب گونه 250 هزار پرستار و 500 هزار مدافعان سلامت، سلام بر زنان و مردانی که بر تن لباس های فضایی دارند و در رگ هایشان خون سلیمانی.

آنان که در لباس های فضایی غیر قابل تحمل و در فضاهای غیر قابل تحمل تر زجر می کشند تا مردم ایران عزیز زجر نکشند، جان می دهند تا برای یکایک ملت غیور ایران لذت زندگی توأم با سلامتی بیافرینند.

شیر زنان و شیر مردانی که در نهایت غیرت و شرف از شدت فعالیت در شرایط بسیار سخت و نفس گیر، نفس کم می آورند تا آحاد ملت ایران از نفس نیفتند، سلام بر پرستاری و پرستاران، سلام بر مدافعان سلامت و سلام بر لحظه لحظه های ایثار و گذشت و مظلومیت و معصومیت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان نظام پرستاری از مردم در روزهای کرونایی

درخواست سازمان نظام پرستاری از مردم در روزهای کرونایی