مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-30سياسي

جنگ اعتقادی جوانان و کودکان را هدف قرار داده است


آنچه امروز جامعه جوان، نوجوان و حتی کودکان ما را احاطه کرده یک جنگ اعتقادی است که عرصه و فضای این نبرد، - بسیار گسترده تر از دفاع مقدس می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت سالاری مکی ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این پدیده که اگرچه به لحاظ ظاهری خسارت های فراوانی را برای کشور و ملت ما به دنبال داشت اما باطن آن همان فرمایش امام راحل بود که در پس این ظاهر خشن جنگ آن را یک نعمت دانستند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: آنچه امروز جامعه جوان و نوجوان و حتی کودکان ما را احاطه کرده یک جنگ اعتقادی است که عرصه و فضای این نبرد بسیار گسترده تر از آنچه هست که ما در دوران دفاع مقدس داشته ایم.

وی افزود: اکنون که به مقتضای شرایط جدید ناچاریم وقت مغتنمی را به فرزندانمان برای آموزش در این فضا قرار دهیم، باید آگاه باشیم که این موضوع قطعاً حواشی مربوط به خود را به لحاظ آسیب ها خواهد داشت.

حجت الاسلام سالاری مکی تصریح کرد: با توجه به شرایط جدید که در فضای بین معلم و دانش آموز به وجود آمده، باید با حضور همه گیر دانش آموزان و خانواده ها در فضای مجازی، گفتمان جهاد، ایثار و دشمن شناسی در ساحت های مختلف را در محیط خانه، خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اعتقادی جوانان و کودکان را هدف قرار داده است

جنگ اعتقادی جوانان و کودکان را هدف قرار داده است