مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-30اجتماعي

بازدید مدیرکل برنامه وزارت آموزش و پرورش از جاسک/ بسته حمایتی برای معلمان طرحی


مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به عدالت آموزشی باید وضعیت مدارس مناطق محروم را لمس کرد و هدف از سفر به استان هرمزگان در همین راستا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در راستای برقراری عدالت آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از مدارس مناطق محروم روستاهای صعب العبور و کوهستانی گورسر، سهتو، توجیدر، تنگ گیشدان، مُگا و جانوری شهرستان جاسک بازدید کرد.

سعید غلامزاده عسگری ضمن حضور در مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان جاسک وضعیت و مشکلات مدارس و معلمان این مناطق را از نزدیک به صورت میدانی مورد رصد قرار داده و قول مساعدت در رفع مشکلات داد.

  وی گفت: یکی از اهداف اصلی وزارت بازدید از مناطق کم برخوردار از نظر پوشش آموزشی، تحصیلی، جمعیت دانش آموزی، جذب کودکان بازمانده از تحصیل  و رصد مشکلات در این مناطق به صورت حضوری در راستای برقراری عدالت آموزشی است.

  غلام زاده عسگری خاطرنشان کرد: شهرستان جاسک به دلایلی از جمله مرزی بودن، مسائل و مشکلات آب و هوایی، وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق کوهستانی و صعب العبور بودن باید بیش از پیش مورد توجه وزارت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل برنامه وزارت آموزش و پرورش از جاسک/ بسته حمایتی برای معلمان طرحی

بازدید مدیرکل برنامه وزارت آموزش و پرورش از جاسک/ بسته حمایتی برای معلمان طرحی