مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-30پزشكي

جزییات تعطیلی های کرونایی در خوزستان


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی در سطح استان خوزستان در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی در سطح استان خوزستان در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

رضا نجاتی امروز (9 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای گذشته تعدادی از شهرهای خوزستان در حالت خاصی قرار گرفته بودند و در وضعیت قرمز قرار داشتند اما امروز نامه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به استانداری خوزستان، حاکی از این است که کل خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته است و به ماه های گذشته برگشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از مردم خواهش می کنیم برای سلامتی خود، خانواده ها و همشهریان شان بیشتر رعایت کنند و کرونا را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک ها، موسسات آموزشی و باشگاه ها در استان خوزستان تعطیل می شوند.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده است تا همه پارک ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی های کرونایی در خوزستان

جزییات تعطیلی های کرونایی در خوزستان