مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-30بين الملل

احتمال نابسامانی در خاندان آل سعود پس از تأسیس یک حزب معارض جدید


پس از اعلام اخیر تأسیس یک حزب سعودی معارض در خارج از مرزهای این کشور، یک روزنامه انگلیسی از احتمال بروز نابسامانی در خاندان آل سعود در پی تأسیس این حزب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت چند روز از اعلام موجودیت حزب معارض التجمع الوطنی در خارج از عربستان سعودی، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف ، امروز (چهارشنبه)، در گزارشی از نگرانی ها از احتمال بروز نابسامانی در خانواده آل سعود در پی تشکیل این حزب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، روزنامه دیلی تلگراف با جسور خواندن حزب التجمع الوطنی در گزارشی به قلم جیمس رسویل نوشت که این حزب، حکام عربستان سعودی را با ایجاد کمپینی برای ترویج آزادی بیان و دموکراسی در این کشور به چالش خواهد کشید.

بر اساس این گزارش، حزب التجمع الوطنی که اعضای آن را گروهی از هنرمندان، پژوهشگران و معارضان سعودی تشکیل می دهند، خواستار پایان دادن به سرکوب های سیاسی در عربستان هستند و از طرفی امید دارند که این حزب عملا به یک گروه معارض در خاک عربستان سعودی تبدیل شود.

دیلی تلگراف به نقل از پروفسور مضاوی الرشید سخنگوی حزب یادشده که هم اکنون مقیم لندن است، گزارش داد، تعداد معارضان سعودی که هم اکنون خارج از عربستان سعودی زندگی می کنند به یک جرم بحرانی رسیده است و نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نابسامانی در خاندان آل سعود پس از تأسیس یک حزب معارض جدید

احتمال نابسامانی در خاندان آل سعود پس از تأسیس یک حزب معارض جدید