مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-30پزشكي

خوزستانی ها در معرض باران قرار نگیرند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وقوع بارندگی در برخی مناطق خوزستان از شهروندان خواست برای پیشگیری از تنگی نفس و دیگر مشکلات تنفسی در منزل بمانند و در معرض باران قرار نگیرند.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وقوع بارندگی در برخی مناطق خوزستان از شهروندان خواست برای پیشگیری از تنگی نفس و دیگر مشکلات تنفسی در منزل بمانند و در معرض باران قرار نگیرند.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع نخستین بارندگی های پاییزی در برخی مناطق اظهار کرد: از سال های گذشته، نخستین بارندگی ها در فصل پاییز با افزایش موارد تنگی نفس و آسم همراه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز مشکلات تنفسی و جلوگیری از افزایش بار مراجعات به بیمارستان ها در شرایط همه گیری کرونا، افزود: با توجه به پیش بینی بارندگی، تمامی کسانی که در خوزستان در مدت مشابه سال های گذشته سابقه آسم و آلرژی داشته اند، اکنون از منزل خارج نشوند و در فضای بیرون تردد نکنند و در منزل نیز درب و پنجره ها را ببندند و درزها را بگیرند.

علوی افزود: در خارج از منزل نیز همه شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا، کرونا و مشکلات تنفسی ناشی از آلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها در معرض باران قرار نگیرند

خوزستانی ها در معرض باران قرار نگیرند