مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-30پزشكي

اهدای عضو جوان 34 ساله قمی به بیماران


مسئول واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای بدن یک جوان 34 ساله در قم که به علت حادثه تصاف دچار مغزی شده بود، اهدا شد.

- ایسنا/قم مسئول واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای بدن یک جوان 34 ساله در قم که به علت حادثه تصاف دچار مغزی شده بود، اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ولی الله صمدی اظهار داشت: این جوان قمی که به علت تصادف با موتور سیکلت دچار خونریزی مغزی شده بود به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرقانی منتقل و با وجود تلاش کادر درمان دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: با رضایت خانواده ایثارگر و نوعدوست آن مرحوم، اعضا و نسوج وی به چندین بیمار بدحال در لیست انتظار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زندگی و حیات دوباره بخشید.

وی خاطرنشان کرد: این هشتمین اهدا عضوی است که طی سال جاری در قم انجام می شود و در سال 98 نیز 14 بیمار مرگ مغزی از این استان جهت اهدای عضو به تهران اعزام شده است.

متقاضیان دریافت کارت اهدای اعضا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سامانه واحد فراهم آوری اعضای پیوندی به نشانی اینترنتی www.

ehda.

ir مراجعه کنند.

اعضای قابل اهدا از فرد مرگ مغزی شامل قلب، ریه ها، کبد، روده ها، لوزالمعده و کلیه ها و برخی بافت های بدن از جمله پوست و قرنیه، تاندون، غضروف، استخوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو جوان 34 ساله قمی به بیماران

اهدای عضو جوان 34 ساله قمی به بیماران