مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-30اقتصادي

ابتلای 25 دانش آموز و 4 معلم در استان بوشهر به بیماری کرونا


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز بازگشایی مدارس در پانزدهم شهریورماه سال جاری تاکنون 25 دانش آموز و چهار معلم در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبتلا شود آن کلاس به مدت 2 هفته و اگر 2 کلاس به بیماری کرونا مبتلا شود آن مدرسه به مدت 2 هفته تعطیل می شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به فعالیت هزار و 397 مدرسه در استان بوشهر گفت: شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان نسبت به گذشته بهتر شده و در زمان حاضر 84 درصد مدرسه های فعالی که دانش آموز می پذیرند دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت و 90 درصد از ماسک استفاده می کنند.

افزایش مراجعات کرونایی وی اضافه کرد: از اول شهریور تا چهارم مهرماه جاری و همزمان با بازگشایی مدرسه ها مراجعه به علت ابتلاء به کرونا به مراکز درمانی در این استان افزایش یافته ولی شمار بستری ها به اندازه افزایش مراجعه نبوده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر 12 هزار و 500 نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده اند و 570 نفر نیز در اثر ابتلاء به این ویروس جان باخته اند.

دکتر کشمیری افزود: در حال حاضر 305 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار 65 بیمار در 24 ساعت گذشته در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 25 دانش آموز و 4 معلم در استان بوشهر به بیماری کرونا

ابتلای 25 دانش آموز و 4 معلم در استان بوشهر به بیماری کرونا