مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-30فرهنگي

خبرگزاری مهر جوایز اولین جشنواره خانه مطبوعات بوشهر را درو کرد


نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و خبرگزاری مهر با کسب شش عنوان و تندیس، بیشترین تعداد جوایز را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور ظهر چهارشنبه در مراسم پایانی نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان بوشهر اظهار داشت: در مجموع 400 اثر به این جشنواره ارسال شد که بر اساس رأی داوران و بر اساس شاخص های مد نظر، آثار برتر معرفی شدند.

مازیار هوشمند اضافه کرد: آثار ارسال شده از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بودند و هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت این جشنواره در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همراهی و همکاری همه نهادها و سازمان ها با مطبوعات و رسانه های استان شد و ادامه داد: امیدواریم استاندار بوشهر پیگیری لازم را برای این مهم داشته باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور بیان کرد: با پیگیری استاندار بوشهر، پیوست فرهنگی به عنوان یکی از ضرورت های اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی استان بوشهر در دستور کار مجریان قرار گرفت.

رییس خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: مقرر شده مجموعه ای از پتروشیمی های منطقه و صنایع مستقر در استان بوشهر بخش ویژه ای را برای موضوعات فرهنگی تخصیص بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر جوایز اولین جشنواره خانه مطبوعات بوشهر را درو کرد

خبرگزاری مهر جوایز اولین جشنواره خانه مطبوعات بوشهر را درو کرد