مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-30دانش

جیب بری بورسی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی ابراهیمی؛ روز هایی را سپری می کنیم که حکایت سنگ پا ها بی رنگ شده و مابین کلمات کنایه آمیز در ادبیات و آنچه که در طنز و فکاهی بگنجد واژه ای در خور یافت نمیشود که بغض فروخورده ی حاصل از وضع موجود را وصف کند و لاجرم عنوان .

- ، مصطفی ابراهیمی؛ روز هایی را سپری می کنیم که حکایت سنگ پا ها بی رنگ شده و مابین کلمات کنایه آمیز در ادبیات و آنچه که در طنز و فکاهی بگنجد واژه ای در خور یافت نمیشود که بغض فروخورده ی حاصل از وضع موجود را وصف کند و لاجرم عنوان جیب بری خصوصا در بورس بهترین توصیفی است که به ذهن متبادر می گردد.

این روز ها وقتی از سرمایه ی اعتماد عمومی حرف زده می شود به روضه ای می ماند که روز بروز سوزناک تر قلب و روح دلسوزان را می خراشد و به آتش می کشد و افسوس که تبعات اجتماعی آتی آن ناگزیر گریبان سیستمی را خواهد گرفت که در برابر بی تدبیری ها صبر انقلابی نمود.

در باغ سبز کذبی که از سوی مقامات بلند پایه به افکار اجتماعی نشان داده شد و تبلیغات وسیع و مصاحبه های پیاپی در تایید و تاکید بر حضور گسترده ی عموم افراد جامعه چه با تخصص و چه بدون تخصص در بورس، بدون ایجاد زیر ساخت های آموزشی و بدون در نظر گرفتن پیش نیاز توسعه ی شرکت های سرمایه گزاری و بازارگردان و کاملا شبیه مدل رفتاری که در گرانی بنزین اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب بری بورسی

جیب بری بورسی