مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-30پزشكي

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا از 10 مهر بین جامعه هدف بهزیستی


توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا بین جامعه هدف و تحت پوشش بهزیستی استان از 10 مهر آغاز خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون توانبخشی بهزیستی فارس گفت: توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا بین جامعه هدف و تحت پوشش بهزیستی استان از 10 مهر آغاز خواهد شد.

حمید گودرزی چهارشنبه 9 مهرماه در جمع خبرنگاران، گفت: توزیع واکسن برای 3 هزار نفر در بهزیستی استان فارس پیش بینی شده است که فردا و در اولین بخش، 1200 کودک تحت مراقبت در شیرخوارگاه و کادر درمانی و بهداشتی بهزیستی تحت پوشش تزریق این واکسن قرار می گیرند.

معاون بهزیستی استان فارس با اشاره به وجود 460 هزار سالمند در این استان، رتبه فارس به لحاظ نرخ سالمندی را دوم کشور اعلام و اضافه کرد: 56 هزار نفر از کل جامعه سالمندی فارس تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

گودرزی به رونمایی نمادین کارت منزلت که با تلاش چهار ساله سازمان بهزیستی، شهرداری و شورای شهر شیراز به سرانجام رسیده است هم اشاره و بیان کرد: کارت منزلت سالمندان برای نخستین بار در کشور، عصر امروز چهارشنبه در شیراز رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای 183 هزار نفر کارت سالمند صادر شده است، گفت: سالمندان از این پس از خدمات رفاهی، حمایتی و ورزشی در قالب بلیط های رایگان و نیم بهاء برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا از 10 مهر بین جامعه هدف بهزیستی

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا از 10 مهر بین جامعه هدف بهزیستی