مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-30اجتماعي

پیش بینی افزایش نسبی دمای قزوین برای پایان هفته


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی مدل های هواشناسی امروز چهارشنبه 9 مهر شاهد عبور امواج کم دامنه از منطقه خواهیم بود ولی از پنجشنبه تا شنبه وضعیت جوی پایدار خواهد بود و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی مدل های هواشناسی امروز چهارشنبه 9 مهر شاهد عبور امواج کم دامنه از منطقه خواهیم بود ولی از پنجشنبه تا شنبه وضعیت جوی پایدار خواهد بود و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل های هواشناسی امروز چهارشنبه 9 مهر با توجه به عبور موج کم دامنه از منطقه افزایش ابر و در ساعات شب در پاره ای از مناطق به ویژه نیمه جنوبی استان رگبارهای پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین از پنجشنبه 10 مهر تا شنبه وضعیت جوی نسبتاً پایدار است و به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته دیشب آوج با دمای سه درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بود و آبیک نیز در گرم ترین ساعات با 23 درجه سلسیوس گرم ترین نقطه استان بود، دمای شهر قزوین نیز بین 9 و 22 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش نسبی دمای قزوین برای پایان هفته

پیش بینی افزایش نسبی دمای قزوین برای پایان هفته