مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-30دانش

زهرا نعمتی به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست+عکس


رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور زهرا نعمتی بانوی طلایی کشور در تیم تیراندازی با کمان بانوان این دانشگاه خبر داد.

- جی پلاس ، امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ سال 99 کشور، در شورای عالی ورزش این دانشگاه به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم نتایج ارزنده ای را کسب کنیم.

زهرا نعمتی بانوی طلایی تیروکمان ایران پس از دیدار با لشگری و امضای قرارداد با تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات ورزشی بسیار خوبی دارد و تلاش مسئولان دانشگاه در حوزه ورزش و کمک به ورزش ملی، ارزشمند و قابل تقدیر است.

زهرا نعمتی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران است.

وی نخستین بانوی ورزشکار در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک و کسب مدال طلا در پارالمپیک شده است.

نعمتی سهمیه پاراالمپیک توکیو را به دست آورده و قرار است چند ماه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در رقابت های انتخابی پاریس شرکت کند.

پرچمدار کشورمان در المپیک 2016 ریو، سال 92 در آیین کمیته بین المللی المپیک در سن پترزبورگ روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک 2012 لندن از سوی بنیاد بین المللی اسپورت آکورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا نعمتی به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست+عکس

زهرا نعمتی به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست+عکس