مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-30دانش

صدور مجوز برای جذب بورسیه ها مازاد بر ظرفیت دانشگاه


دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از صدور مجوز ردیف استخدامی برای جذب بورسیه ها در دانشگاه ها از سازمان امور استخدامی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص بورسیه ها، محمد علی کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را دردستور کاری خود قرار داد و با روسای تک تک دانشگاه ها برای جایابی بورسیه های بلاتکلیف مذاکره کرد.

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تعدادی از این بورسیه ها به دانشگاه آزاد معرفی شدند و تعدادی هم بلاتکلیف هستند که کمیسیون اصل 90 مجلس نیز پیگیر موضوع است.

وی ادامه داد: هیات عالی جذب برای جایابی فراخوان هایی را برگزار کرده است که بورسیه ها می توانند مراجعه کنند همچنین دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم و رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای جایابی بورسیه ها توافق کرده اند.

وی ادامه داد: اگر دانشگاهی اعلام نیاز کرده باشد و در طول زمانی که بورسیه خود دانشگاه مشغول تحصیل بوده فرد دیگری را جذب کرده باشد، به این دانشگاه اجازه داده می شود، علاوه بر ظرفیتی که دارد، مجوز ردیف استخدام برای جذب بورسیه خود از سازمان امور استخدامی دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای جذب بورسیه ها مازاد بر ظرفیت دانشگاه

صدور مجوز برای جذب بورسیه ها مازاد بر ظرفیت دانشگاه