مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-30اجتماعي

بارش در کشور از هفته آینده/آسمانی آفتابی در پایتخت


کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 13 مهر گستره بارش ها استان های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، - امیرحسین نقشینه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز آینده 10 مهر ماه در جنوب غرب و غرب کشور، شمال خلیج فارس و مناطقی از کرمان رگبار پراکنده باران گاهی رعد  برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه 10 مهرماه در جنوب خوزستان، سواحل بوشهر و شمال خلیج فارس بارندگی و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا خصوصا در سواحل شمالی بوشهر و خوزستان خواهد بود.

وی اظهار کرد: روزهای جمعه و شنبه پیش رو با عبور امواج جوی از شمال غرب کشور در استان های اردبیل و گیلان  و همچنین شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده خصوصا در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود که این شرایط روز شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی حاکم است.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 13 مهرماه با تقویت دامنه فعالیت این امواج همراه با نفوذ جریان مرطوب شمالی به سواحل خزر، گستره بارش ها استان های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش در کشور از هفته آینده/آسمانی آفتابی در پایتخت

بارش در کشور از هفته آینده/آسمانی آفتابی در پایتخت