مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-30دانش

از تدریس زندگی سبز تا جشنواره غذای سبز


مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی گفت: طی دوسال گذشته 120 هزار درخت در دانشگاه رازی کاشتیم که نسبت به 40 تا 50 سال گذشته هزار درصد رشد داشته است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی گفت: طی دوسال گذشته 120 هزار درخت در دانشگاه رازی کاشتیم که نسبت به 40 تا 50 سال گذشته هزار درصد رشد داشته است.

دکتر هادی عبادی در نشست خبری که امروز(9 مهر) برگزارشد، بااشاره به گذشت دو سال از راه اندازی مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی، اظهارکرد: در قوانین ابلاغی از سوی وزارت علوم به دانشگاه ها درخصوص راه اندازی مراکز مدیریت سبز، به آنها این اختیار داده شده بود که یک درصد از کل بودجه خود را صرف مدیریت سبز دانشگاهشان کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته با همکاری مسئولین دانشگاه رازی، حدود پنج درصد از کل بودجه دانشگاه معادل حدود شش تا هفت میلیارد تومان به مرکز مدیریت سبز اختصاص داده شد.

مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی راه اندازی واحد درس زندگی سبز را یکی از نخستین اقدامات این مرکز در دانشگاه رازی دانست و گفت: دانشگاه رازی سال گذشته به عنوان اولین دانشگاه دنیا درس زندگی سبز را برای آموزش توسعه پایدار و مدیریت سبز در سه قالب پایداری محیط زیست، پایداری اجتماعی و پایداری اقتصادی راه اندازی کرد و طی این مدت 300 دانشجو این دو واحد اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تدریس زندگی سبز تا جشنواره غذای سبز

از تدریس زندگی سبز تا جشنواره غذای سبز