مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-30پزشكي

موارد مشکوک کرونا در کودکان گلستانی طی شهریور ماه افزایش یافت


مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در دو هفته پایانی شهریورماه تعداد موارد مشکوک کرونا در کودکان و نوجوانان افزایش اما تنها دو تست مثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشیم.

وی گفت: در زمستان به دلیل شیوع بیماری های ویروسی مخصوصاً در اطفال و بسته بودن در و پنجره ها و فضای حاکم بر فضاهای بسته، امکان شیوع کرونا بیشتر است.

باقری اضافه کرد: در شهرهای سفید نباید پروتکل ها کم رنگ و همه چیز عادی شود بلکه زدن ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست ها ضروری است.

وی با بیان این که کرونا دارو ندارد و داروهایی که استفاده می شود ثانویه است، عنوان کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه 90 تست کرونا در گلستان گرفته می شود.

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به موارد مشکوک کرونا در بین جمعیت 6 الی 18 سال در شهریور گفت: در دو هفته انتهایی شهریور تعداد موارد با تست مثبت 20 نفر بود اما در دو هفته پایانی شهریور تعداد موارد مشکوک افزایش اما تعداد تنها دو تست مثبت شد.

وی توضیح داد که این امر به دلیل افزایش بیماری های ویروسی با علائن تنفسی بوده است.

باقری در مورد واکسن آنفلوانزا هم گفت: اصول منطقی این است که همه واکسن بزنند اما با توجه به محدودیت ها گروه های پرخطر، زنان باردار، بیماران سرطانی، پرسنل کادر درمان، جانبازان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد مشکوک کرونا در کودکان گلستانی طی شهریور ماه افزایش یافت

موارد مشکوک کرونا در کودکان گلستانی طی شهریور ماه افزایش یافت