مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-30دانش

راه اندازی اندیشکده شایستگی سازی دانشجویی «بهشتی»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی «اندیشکده شایستگی سازی دانشجویی بهشتی» برای نخستین بار در سطح دانشگاهی و ملی خبر داد.

- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی اندیشکده شایستگی سازی دانشجویی بهشتی برای نخستین بار در سطح دانشگاهی و ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تربیت دانشجو در تراز شهید چمران، این ایده به ذهن رسید که بهترین راه برای تحقق این مهم، ایجاد اندیشکده ای است که بتواند دانشجویی شایسته تربیت کند وی افزود: به همین دلیل و با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا (س) طرح اندیشکده شایسته پروری دانشجویان شکل گرفت.

امام هادی یادآور شد: این اندیشکده در قالب اتاق فکر به منظور افکارسنجی، نیاز سنجی و نیاز سازی طراحی شده است که در چند فاز با تمرکز بر ابعاد علمی و مباحث نظری و به کمک پژوهش، راه اندازی می شود که سیاستهای آن در مرکز امید مرکز ارتقای مهارت و یادگیری دانشجویان اجرایی و عملیاتی می شود.

وی با اشاره به زمان شروع و راه اندازی این طرح گفت: طرح اندیشکده به تصویت هیات رییسه دانشگاه رسید تا پس از ارائه طرح تفصیلی و با هدف انجام مطالعات بر روی میزان موفقیت اندیشکده های دیگر، فاز اجرایی اندیشکده شروع به کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اندیشکده شایستگی سازی دانشجویی «بهشتی»

راه اندازی اندیشکده شایستگی سازی دانشجویی «بهشتی»