مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-30دانش

آخرین وضعیت حکم انفصال از خدمت روسای سه دانشگاه


رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تمام دانشگاه ها موظف به اجرا و رعایت حکم دیوان عدالت اداری هستند این در حالی است که برخی دانشگاه ها حکم دیوان عدالت اداری در خصوص بورسیه ها را هنوز اجرایی نکرده اند.

- رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تمام دانشگاه ها موظف به اجرا و رعایت حکم دیوان عدالت اداری هستند این در حالی است که برخی دانشگاه ها حکم دیوان عدالت اداری در خصوص بورسیه ها را هنوز اجرایی نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی کی نژاد در نشست خبری که امروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن تشریح جزییات فراخوان تعیین تکلیف بورسیه ها در دانشگاه ها به آخرین وضعیت حکم انفصال از خدمت روسای سه دانشگاه، به دلیل جایابی نکردن بورسیه ها اشاره کرد و گفت: تمام دانشگاه ها موظف به اجرا و رعایت حکم دیوان عدالت اداری هستند؛ چرا که احکام صادر شده توسط دیوان عدالت و هیات های مرکزی جذب دانشگاه لازم الاجرا است.

البته تعدادی از دانشگاه ها غیر از تهران هنوز حکم دیوان را اجرا نکرده اند که باید در این مورد توضیح دهند.

به گفته وی، برخی از دانشگاه ها باید برای جایابی و جذب بورسیه های فوق، رشته جدید دایر کنند که هنوز موفق به دریافت مجوز رشته جدید از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حکم انفصال از خدمت روسای سه دانشگاه

آخرین وضعیت حکم انفصال از خدمت روسای سه دانشگاه