مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-30ورزشي

اولین مسابقه گلف زنان در عربستان سعودی/شرط: رعایت قواعد لباس


زنان شرکت کننده در این رویداد مجاز به پوشیدن شلوار با بلندی سه چهارم قد پا، زیر زانو و تی شرت هایی آستین کوتاه از بالای آرنج هستند.

- اولین مسابقه گلف زنان در عربستان سعودی/شرط: رعایت قواعد لباس زنان شرکت کننده در این رویداد مجاز به پوشیدن شلوار با بلندی سه چهارم قد پا، زیر زانو و تی شرت هایی آستین کوتاه از بالای آرنج هستند.

عربستان سعودی برای اولین بار مسابقات حرفه‌ای گلف زنان را در شهری نزدیکی جده میزبانی می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از گاردین، این مسابقات زیر چتر تور بانوان اروپا (Ladies EuropeanTour) موسوم به LET به عنوان حرفه‌ای‌ترین تور گلف زنان اروپا در تاریخ 12 تا 15 نوامبر (22 تا 25 آبان) در عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

این تورنمنت در زمین گلف رویال گرین در شهر اقتصادی ملک عبدالله در 100 کیلومتری شمال جده در حاشیه دریای سرخ برگزار می‌شود.

در ابتدا قرار بود میزبانی رقابت جهانی گلف بانوان در ماه مارس (اسفند 98) در عربستان اجرایی شود اما شیوع بیماری جهانی کرونا برگزاری این رویداد را به تاخیر انداخت.

در حالیکه زنان شرکت کننده در این رویداد برای کسب جایزه یک میلیون پوندی رقابت می‌کنند، مجاز به پوشیدن شلوار با بلندی سه چهارم قد پا، زیر زانو و تی‌شرت‌هایی آستین کوتاه از بالای آرنج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مسابقه گلف زنان در عربستان سعودی/شرط: رعایت قواعد لباس

اولین مسابقه گلف زنان در عربستان سعودی/شرط: رعایت قواعد لباس