مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-30سياسي

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار چهل بازدید کردند


سفرا، کارداران و رایزن های فرهنگی کشورهای مختلف در ایام برگزاری نمایشگاه اقتدار چهل در هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تا ششمین روز نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت سفرا و مسئولان کشورهای پرتغال، بنگلادش، ایتالیا، کنیا، یمن، شیلی و مکزیک از این نمایشگاه بازدید کردند.

کاردار سفارت شیلی، سفیر پرتغال، سفیر بنگلادش، کاردار سفارت مکزیک، کاردار کرواسی، سفیر یمن، رایزن فرهنگی کنیا، سفیر ایتالیا و دبیر اول تجاری سفارت ایتالیا به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمدند و از سراسرنمای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، و دست آوردهای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع، ناجا و وزارتخانه های ایران در نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، بازدید کردند.

سفرا، کارداران و رایزن های بازدیدکننده، اقدامات انجام گرفته و دست آوردهای ارایه شده در این نمایشگاه را درخور توجه و تحسین دانسته اند.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان اقتدار40 با شعار محوری ما قوی هستیم به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از 2 تا 11 مهر از ساعت 9 تا 17 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار چهل بازدید کردند

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار چهل بازدید کردند