مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-30دانش

مجوز ردیف استخدامی جذب بورسیه ها در دانشگاه ها صادر شد


دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از صدور مجوز ردیف استخدامی برای جذب بورسیه ها در دانشگاه ها از سازمان امور استخدامی کشور خبر داد.

- دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از صدور مجوز ردیف استخدامی برای جذب بورسیه ها در دانشگاه ها از سازمان امور استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد محمدی در نشست خبری فراخوان بورسیه های بلاتکلیف دانشگاه ها که امروز در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اگر دانشگاه ها در فراخوان جذب هیأت علمی تا زمان اتمام تحصیل بورسیه ها اعلام نیاز و فرد دیگری را جذب کرده اند، مجوز ردیف استخدامی برای جذب این بورسیه ها در دانشگاه ها از سازمان امور استخدامی دریافت می شود.

در واقع بعد از تاکید مقام معظم رهبری در مورد رسیدگی به بورسیه ها و احقاق حق آنها، هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور رییس این هیأت این موضوع را در اولویت رسیدگی قرار داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در فراخوان های دوره های گذشته برای تعیین تکلیف این افراد، کسانی که حکم بورس و شرایط قانونی داشتند، ثبت نام کردند و دبیر هیات جذب با تک تک روسای دانشگاه ها برای جایابی و جذب بورسیه ها مذاکره کرد که تعدادی از آنها جایابی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ردیف استخدامی جذب بورسیه ها در دانشگاه ها صادر شد

مجوز ردیف استخدامی جذب بورسیه ها در دانشگاه ها صادر شد