مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-30سياسي

پیگیری برای اعمال دورکاری در تهران/ تصمیم گیری های کرونایی باید استانی باشد


معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پیگیری می شود دورکاری در تهران اعمال شود، گفت: اعمال محدودیت های سه و چهار را نیز پیگیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیما سادات لاری پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران روزهای سختی را در اسفندماه و شهریورماه سپری کرده است، درباره تجمع های برخی کارکنان بهداشتی اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان ها درآمدهای اختصاصی به شدت کاهش یافته است و از سوی دیگر هزینه بیماران کرونایی بالاست و تجهیزات و امکانات حفاظتی بار زیادی را به بیمارستان ها تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: تمهیداتی که برای رفع مشکل اندیشیده شده، این است که اضافه کار از کارانه جدا شود و به این ترتیب بخشی از مشکل حل می شود.

سادات لاری با اظهار اینکه در حال حاضر درآمد بیمارستان ها کاهش یافته و به تبع آن کارانه نیز تقلیل یافته است، تصریح کرد: برای حل این مسئله باید تدابیری اندیشیده شود.

معاون وزیر بهداشت افزود: سازمان برنامه و بودجه قرار است دو هزار میلیارد تومان به دانشگاه ها تزریق کند و با این رقم، کارانه همکاران دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان سال 98 تسویه می شود.

سادات لاری با بیان اینکه در برخی از دانشگاه ها بین هفت تا هشت ماه عقب ماندگی پرداخت کارانه وجود دارد، یادآور شد: به زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای اعمال دورکاری در تهران/ تصمیم گیری های کرونایی باید استانی باشد

پیگیری برای اعمال دورکاری در تهران/ تصمیم گیری های کرونایی باید استانی باشد