مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

78 درصد پرونده های معوق در دادگستری تعیین تکلیف شد


از دی ماه سال گذشته با صدور دستورالعمل ریاست معظم قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف پرونده های مهم و مسن، رسیدگی جهادی به پرونده ها در دستور کار دادگستری این استان قرار گرفته و 78 درصد این پرونده ها تا پایان شهریور ماه رسیدگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان با اشاره به رشد میزان پرونده های معوق تعیین تکلیف شده گفت: از دی ماه سال گذشته  با صدور دستورالعمل ریاست معظم قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف پرونده های مهم و مسن، رسیدگی جهادی به پرونده ها در دستور کار دادگستری این استان قرار گرفته و 78 درصد این پرونده ها تا پایان شهریور ماه رسیدگی شدند.

مقام ارشد قضایی استان افزود:طی مدت مذکور  از 12910 پرونده در آغاز به اجرای دستورالعمل صادره تاکنون تنها 2851 پرونده باقی مانده و به 10059 پرونده رسیدگی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آمار پرونده های مسن و معوق گفت: بازرسی رییس کل  به همراه معاون قضایی و رییس کارگروه ویژه رسیدگی به پرونده های معوق، از حوزه های قضایی شهرستان ها و تاکید بر رسیدگی مطابق با برنامه زمانبندی و ارایه راهکارهای لازم در این خصوص، برگزاری اوقات رسیدگی پرونده های زندانی دار از طریق ویدئو کنفرانس در ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد پرونده های معوق در دادگستری تعیین تکلیف شد

78 درصد پرونده های معوق در دادگستری تعیین تکلیف شد