مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

ورناصری: اغلب نیروگاه های گازی معادل مصرف چند میلیون ایرانی اتلاف انرژی دارند


نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: چرا اغلب نیروگاه های گازی کشور سالیانه معادل مصرف چند میلیون ایرانی اتلاف گاز دارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس امروز (چهارشنبه 9 مهرماه 99) طی تذکر شفاهی با استناد به ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به وزرای صمت، نیرو و کشور اظهار داشت: موج گرانی ها به گونه ای افزایش داشته که دهک های پایین و محرومان برای تهیه ارزان ترین سبد غذایی نیز دچار مشکل شدند.

وی افزود: این حقیقت دردناک در میان تنوع تبلیغات قابل پنهان سازی نیست که مردم به شدت تحت فشار هستند و باید سازوکارهای اولویت دار و زودبازده و دستورالعمل های اجرایی در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس اظهار داشت: در شرایطی که بازدهی مصارف انرژی باید در صدر دستورالعمل ها واقع شود و خود دولت هم بر افزایش بهره روی انرژی تأکید داشته باشد چرا اغلب نیروگاه های گازی کشور سالیانه اتلاف گاز و انرژی معادل مصرف چند میلیون ایرانی دارد.

ورناصری همچنین بر ضرورت ارتقاء بازدهی نیروگاه ها به وسیله راهکارهای عملی تأکید داشت.

وی همچنین در مورد تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق آب و فاضلاب روستایی و شهرداری های مناطق محروم تذکر داد و تصریح کرد: علی رغم پیگیری ها این مسأله هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورناصری: اغلب نیروگاه های گازی معادل مصرف چند میلیون ایرانی اتلاف انرژی دارند

ورناصری: اغلب نیروگاه های گازی معادل مصرف چند میلیون ایرانی اتلاف انرژی دارند