مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

ضرورت ظرفیت سازی رسانه ای با محوریت توسعه کهگیلویه و بویراحمد


مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت سازی رسانه ای با محوریت توسعه استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فخر الدین رضایی ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی- سیاسی رسانه ای افزود: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در بستر مجازی، می طلبد که رسانه ها با بکارگیری ظرفیت های تولید محور نقش مؤثری در رشد استان رقم بزنند.

رضایی فاصله گرفتن از خبرهای منفی را یک نیاز برای تحقق توسعه استان دانست و اظهار کرد: می طلبد که رسانه ها با کارکردهای تأثیر گذار خود انتقادات را به شکل صحیح نگاشته و بر خروجی رسانه قرار دهند.

رضایی خواستار جریان سازی رسانه ها با هدف توسعه و رشد استان شد و بیان کرد: همدلی و تعامل رسانه ای با نگارش حرفه ای و اصولی می تواند به ظرفیت سازی برای رفع مشکلات و طرح آن کمک کند.

وی با اشاره به اینکه تعدد رسانه باید ظرفیتی برای رشد استان باشد، گفت: با توجه به تعدد رسانه ها حضور تولیدات استان در جشنواره های کشوری باید فعالانه تر و پررنگ تر باشد.

رییس بسیج رسانه استان به اجرای جشنواره بهار همدلی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در محورهای مختلف برگزار شده و نفرات برتر تجلیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این نشست فرشاد رجایی به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ظرفیت سازی رسانه ای با محوریت توسعه کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت ظرفیت سازی رسانه ای با محوریت توسعه کهگیلویه و بویراحمد