مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان زکات در چهارمحال وبختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: با تجمیع مبالغ انواع زکات جمع آوری شده از ابتدای سال تا کنون، مبلغ 10 میلیارد و 345 میلیون تومان جمع آوری شده است که در مقایسه با سال گذشته، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: با تجمیع مبالغ انواع زکات جمع آوری شده از ابتدای سال تا کنون، مبلغ 10 میلیارد و 345 میلیون تومان جمع آوری شده است که در مقایسه با سال گذشته، رشد 127 درصدی را شاهد هستیم.

علی ملک پور 9 مهرماه در نشست مشترک شورای نماز و زکات استان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در مبحث فرهنگ سازی، تقویت شبکه تبلیغی زکات با همکاری اداره کل تبیلغات اسلامی و معاونت تبیلغ حوزه علمیه استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رسیدگی به درخواست ها و صدور مجوز جمع آوری زکات توسط دبیرخانه زکات استان در اسرع وقت، ترویج زکات فطره در برنامه شاد، برخورد نیروی انتظامی با پایگاه های فطریه فاقد مجوز و کنترل مجوز تمامی پایگاه ها، تبلیغ و ترویج زکات فطره در صدا و سیما، ارسال گزارش آمار جمع آوری زکات به دبیرخانه از اهم اقدامات ستاد زکات در شش ماهه نخست سال است.

ملک پور بیان کرد: بانک اطلاعاتی مؤدیان و فعالان عرصه زکات در استان جمع آوری شده است که بر این اساس، 608 مؤدی، 180 عامل و 168 مبلغ و روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان زکات در چهارمحال وبختیاری

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان زکات در چهارمحال وبختیاری