مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

طرح های کشاورزی دیشموک نیازمند تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی


رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان این که پیگیری پمپاژ رودسمه و گردپی آجم دردستور قرار دارد گفت: طرح های کشاورزی دیشموک نیازمند تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حکمت نریمانی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در دیدار با حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به سابقه کاری طولانی خود در جهاد کشاورزی، گفت: قطعا در مسیر خدمت به مردم از بیانات ائمه جمعه استفاده خواهیم کرد و ارشادات امامان جمعه را در جهت پیشرفت حوزه کشاورزی مدنظر قرار می دهیم.

 وی با بیان اینکه، در زمینه کشت گیاهان دارویی،غلات و حبوبات تخصص دارد و کار کرده است ، اضافه کرد:  کشاورز دنبال کاری هست که سودآوری خوبی داشته باشد.

نریمانی کشت گیاهان دارویی را زمینه بسیار خوب برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: ترویج و توسعه کشت گیاهان دارویی می تواند کمک زیادی به کشاورزی  منطقه کند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان به  کشت در اراضی هموار بصورت مکانیزه هم اشاره و خاطرنشان کرد: زمین های مستعد در دیشموک داریم ولی بصورت سنتی و قدیمی کشت می شود  و ثمره خوبی ندارند.

نریمانی تصریح کرد:  مجبوریم با تعویض بذر تمهیدات لازم را در جهت رونق کشاورزی به کار بگیریم  که در بخش کشاورزی عملکرد  خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های کشاورزی دیشموک نیازمند تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی

طرح های کشاورزی دیشموک نیازمند تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی