مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30اقتصادي

دستگاه های متولی نسبت به شناسایی شرکت های صوری اقدام کنند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در زمان ثبت یک شرکت، شناسنامه ای به آن شرکت ارائه و همه اطلاعات هویتی در آن شناسنامه قید می شود ولی پس از آن وظیفه دستگاه های متولی است که با نظارت علی الدوام نسبت به شناسایی شرکت های صوری اقدام و با متخلفین برخورد کنند.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در زمان ثبت یک شرکت، شناسنامه ای به آن شرکت ارائه و همه اطلاعات هویتی در آن شناسنامه قید می شود ولی پس از آن وظیفه دستگاه های متولی است که با نظارت علی الدوام نسبت به شناسایی شرکت های صوری اقدام و با متخلفین برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران که با حضور سیدعبدالوهاب سهل آبادی و تعدادی از معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون حمایت از تولید و اشتغال به عنوان نیاز اساسی امروز جامعه، اتکا به صنعتگران و کارآفرینان و حمایت از آن ها را به عنوان یکی از راه های غلبه بر مشکلات کنونی کشور مورد اشاره قرار داد.

وی با تاکید بر تشریک مساعی دستگاه های متولی به منظور رفع مشکلات تولید کنندگان و فراهم سازی زمینه برای سرمایه گذاری، از رسیدگی به امور مرتبط با تولید کشور و کمک به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی نسبت به شناسایی شرکت های صوری اقدام کنند

دستگاه های متولی نسبت به شناسایی شرکت های صوری اقدام کنند