مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

عده ای به دنبال بدنام کردن مجلس هستند/ دشمنان آدرس غلط می دهند


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به دنبال بدنام کردن مجلس هستند و هجمه های اخیری علیه مجلس در رسانه ها راه انداخته اند که درست نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: اخیراً شاهد هجمه هایی علیه مجلس شورای اسلامی در فضای رسانه ای هستیم و عده ای به دنبال بدنام کردن مجلس و بدبین کردن مردم نسبت به مجلس هستند.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و مجلس خانه آنان است و حق دارند که بر رفتار مجلس و نمایندگان نظارت کنند اما باید مراقب باشند مبادا دشمنان به آنان آدرس غلط بدهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلابی ترین و پاک ترین نمایندگان در مجلس یازدهم حضور دارند و به دنبال بازکردن گره های اقتصادی مردم هستند.

نوش آبادی گفت: اختصاص برخی از امکانات محدود به نمایندگان فقط مربوط به این دوره نیست و نباید با برجسته سازی این موضوعات، افکار عمومی را از حل مشکلات اساسی مردم دور کرد.

وی یادآور شد: رانت خواری، فرارهای مالیاتی، حساب های خارجی مدیران دو تابعیتی، حیف و میل بیت المال در برخی از دستگاه ها به کرات دیده می شود و این ها مشکلات اصلی کشور است که باید حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال بدنام کردن مجلس هستند/ دشمنان آدرس غلط می دهند

عده ای به دنبال بدنام کردن مجلس هستند/ دشمنان آدرس غلط می دهند