مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

برگزاری «آینه دار» با شیوه متفاوت/ جشنواره سراغ شرکت کنندگان می رود


دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی آینه دار از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی با شیوه ای متفاوت با محوریت موسیقی مناطق غرب و مرکزی ایران خبر داد.

- علی مغازه ای دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی آینه دار در گفتگو با و وضعیت بحرانی که در آن قرار داریم ما در دبیرخانه فستیوال آینه دار جلسات متعددی را با موضوع نحوه برگزاری دوره هفتم برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدم که گزینه برگزاری این دوره با شکل و شمایل دوره های پیشین مقدور نیست.

وی افزود: ما برای برگزاری دوره هفتم و میزبانی از هنرمندان هیچ مشکلی نداشتیم اما نظر به اینکه رعایت 100 درصدی شیوه نامه های بهداشتی با وجود تمام مواردی که در حوزه های ایاب و ذهاب و هتل و ماجراهایی از این دست وجود دارد، ممکن نیست و ما به دلیل حفظ سلامتی هنرمندان و ستاد برگزاری به هیچ عنوان ریسک نکنیم بنابراین تصمیمات جدیدی را اتخاذ کردیم که دوره هفتم فستیوال آینه دار به شیوه دیگری برگزار شود.

دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی آینه دار در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: بر اساس تازه ترین تصمیماتی که در ستاد آینه دار اتخاذ شد شیوه برگزاری دوره هفتم این گونه خواهد بود که به جای حضور هنرمندان در تهران این ستاد اجرایی است که به محل اقامت شرکت کنندگان می رود و از اجرای آثار موسیقایی آنها تصویربرداری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «آینه دار» با شیوه متفاوت/ جشنواره سراغ شرکت کنندگان می رود

برگزاری «آینه دار» با شیوه متفاوت/ جشنواره سراغ شرکت کنندگان می رود