مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30اقتصادي

شناسایی680 تغییر کاربری اراضی در لرستان/ 50 واحد غیرمجاز تخریب شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 680مورد تغییر کاربری شناسایی شده که با پیگیری های این اداره و همکاری مقامات قضایی استان 253مورد توقف عملیات داشته اند همچنین در این مدت 50واحد مسکونی نیز تخریب شده است.

- کاووس رمضان زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور و لرستان گشت های امور اراضی جهاد کشاورزی استان به صورت روزانه نظارت های خود را انجام می دهند.

 وی با بیان اینکه در استان 6 ماشین مختص به اداره امور اراضی است، افزود: از ابتدای سال تا به امروز 680 مورد تغییر کاربری شناسایی شده که با همکاری دادستان و نیروی انتظامی حکم تخریب برای 90 واحد مسکونی غیر مجاز اخذ شده که تا به امروز  50 مورد آن مورد اجرا شده است .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان  بیان کرد:  در این مدت 94 واحد مسکونی که در زمین های کشاورزی استان در حال ساخت بودند را از ادامه فعالیت منع کرده و آثار بنا را نیز تخریب کردیم همچنین با دستور دادستان جلوی ادامه کار 69 واحد دیگر را گرفتیم.

رمضان زاده با اشاره به اینکه متأسفانه تعدادی از احکام تخریب که از سال 85 به بعد صادرشده اجرا نشده اند، تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضا در حال حاضر به دنبال اجرای حکم تخریب برای این واحدها هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی680 تغییر کاربری اراضی در لرستان/ 50 واحد غیرمجاز تخریب شد

شناسایی680 تغییر کاربری اراضی در لرستان/ 50 واحد غیرمجاز تخریب شد