مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی راه اندازی شد


مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام کرد: مرکز تماس کانون از امروز بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن روحانی نیا با بیان این مطلب افزود: هدف از راه اندازی این مرکز امکان پاسخگویی سریع و دقیق به ذی نفعان و بهره مندان خدمات الکترونیک قضایی است.

به گفته وی این گروه اعم از وکلا، کارشناسان و مشاوران محترم که ممکن است در حوزه خود کاربری سوالات و ابهاماتی را داشته و یا از اشخاص عادی جامعه باشند که ممکن است سوالاتی در حوزه های مختلف مربوط به دفاتر خدمات و یا کلیت خدمات الکترونیک قضایی داشته باشند.

به گفته وی از این پس تمامی کاربران اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های 88556332، 88109132 و 88709372 این مرکز از خدمات کارشناسان در خصوص ارائه خدمات الکترونیک قضایی و نیز پشتیبانی حقوقی و فنی استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: در فاز نخست راه اندازی، مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 8 صبح الی 14 آماده ارائه خدمات مشاوره ای است.

وی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز همه روزه پس از پایان ساعات اداری نیز تا ساعت 23 پاسخگوی مراجعان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی راه اندازی شد

مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی راه اندازی شد