مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

رسانه خبری- تحلیلی آمریکایی: مناظره ترامپ و بایدن، شرمساری ملی بود


تحلیلی آمریکایی در گزارشی درباره اولین مناظره نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، این مناظره را «شرمساری ملی» و «توهین به رای دهندگان» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعتی بعد از پایان اولین دونالد ترامپ و جو بایدن نامزد دموکرات را به همراه یک مجری غرق شده در مناظره تماشا می کردند .

به اعتقاد این وبگاه، مناظره ها.

تا قبل از (مناظره) روز سه شنبه به عنوان معدود نمایشگر ابعاد وقار در عرصه عمومی بود اما این مساله در همان لحظات ابتدایی مناظره کلیولند تغییر کرد.

این مناظره بیش از 90 دقیقه ای تقریبا یک عصاره بی نقص از سیاست توام با اهانت، عصبانیت، قطع کردن حرف یکدیگر و اظهارات بی ربط بود که در شوهای رادیویی، تلویزیونی و توییتر امری رایج هستند .

ترامپ بایدن و کریس والاس مجری مناظره   پولیتیکو نوشت: البته درباره چرایی این موضوع، هیچ موضوع مخفی و محرمانه ای وجود ندارد چرا که ترامپ عملا آمده بود که قوانین مناظره رسمی را به دور اندازد و مناظره را از وجود هر گونه آداب و رفتار مودبانه تهی کند.

به دفعات، قطع ادامه دار صحبتهای (بایدن) توسط او بدون وقفه انجام شد و همچنین تحقیرهایش ادامه داشت از قبیل تمسخر عملکرد 56 سال قبل بایدن در دانشگاه وقتی که او گفت تو در کلاس خودت با پایین ترین نمره فارغ التحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه خبری- تحلیلی آمریکایی: مناظره ترامپ و بایدن، شرمساری ملی بود

رسانه خبری- تحلیلی آمریکایی: مناظره ترامپ و بایدن، شرمساری ملی بود