مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

شمخانی: خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر سازش خفت بار با رژیم کودک کش


دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه حکام سازشکار در سالروز شهادت محمد الدوره چه پاسخی دارند؟ عنوان کرد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت بار.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در صفحه توییترش در سالگرد شهادت محمد الدوره کودک فلسطینی و با انتشار تصاویری از او نوشت: بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ!؟ در بیستمین سالروز شهادت کودک فلسطینی محمد الدوره حکام سازشکار با رژیم کودک کش صهیونیستی چه پاسخی به جهان اسلام و مردم ستمدیده فلسطین دارند؟ وی افزود: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر این رژیم در تداوم کودک کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت بار.

    گفتنی است نهم مهر ماه محمد الدوره  11 ساله که به همراه پدرش در خیابان صلاح الدین در نوار غزه در حال حرکت بود، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و در حالی که پدر این کودک سعی داشت با پنهان شدن پشت یک مانع بتنی از فرزندش حمایت کند، گلوله دست راست او را شکاف و سپس به پای چپ محمد اصابت کرد و در ادامه نیز چندین گلوله دیگر به پشت وی اصابت شد و بر روی زمین افتاد و در مقابل دوربین های رسانه ها جان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر سازش خفت بار با رژیم کودک کش

شمخانی: خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر سازش خفت بار با رژیم کودک کش