مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

50 درصد ناشنوایی ها عامل ژنتیکی دارد/مشاوره را جدی بگیرید


در حال حاضر حدود یک میلیون و 544 هزار نفر از معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که 238 هزار از آنها را افراد دارای معلولیت شنوایی تشکیل می دهد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و 544 هزار نفر از معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که 238 هزار از آنها را افراد دارای معلولیت شنوایی تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در مراسم امضای تفاهم نامه چهارجانبه این سازمان با کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شنوایی بخشی شفا و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: در سال جاری شعار روز جهانی ناشنوایان تاکید مجدد بر رعایت حقوق ناشنوایان است که ما نیز بر آن تاکید داریم.

در کشور عزیزمان ایران تاکید ویژه ای بر رعایت حقوق افراد دارای معلولیت شده است.

قانون مترقی در سال 83 در ارتباط با معلولان مصوب شد و مشکلاتی وجود داشت که در سال 96 مجددا قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب و در اردیبهشت 97 ابلاغ شد.

از سال 98 بودجه مناسبی را هرچند اندک برای آن در نظر گرفته شد که امید است ارتقاء یابد.

وی افزود: افراد دارای معلولیت در همه جای دنیا دارای مشکلاتی هستند و ایران در سال 2007 به کنوانسیون جهانی حقوق افراد دارای معلولیت پیوست و با تثبیت این قانون جامع که در عنوان آن جامع نیامده اما قانون جامعی است و دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد ناشنوایی ها عامل ژنتیکی دارد/مشاوره را جدی بگیرید

50 درصد ناشنوایی ها عامل ژنتیکی دارد/مشاوره را جدی بگیرید