مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-30اقتصادي

دهنوی: دولت تکلیف ارز 4200 تومانی را روشن نکرده و مدعی است کالابرگ بار مالی دارد


دولت هنوز تکلیف 20 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای تامین کالا از سوی دولت مشخص نشده بعد برای یک میلیارد دلار تامین مایحتاج مردم می گویند پول نداریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن دهنوی عضو هیأت رییسه مجلس امروز (چهارشنبه 9 مهرماه 99) طی اخطار قانون اساسی با استناد به اصل سوم خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: دولت طبق این اصل موظف است برای نیل به اهداف مذکور در اصل دوم همه امکانات خود را برای امور زیر به کار بگیرد که در بند دوازدهم آمده پی ریزی اقتصاد صحیح، عادلانه بر طبق ضوابط اسلامی جهت رفاه و برطرف کردن فقر و هر نوع محرومیت در زمینه مسکن، کار، بهداشت و تأمین بیمه.

وی با بیان این که آقای روحانی! امروز بازار چه وضعیتی دارد، افزود: مرغ کیلویی 22 هزار تومان، تخم مرغ شانه ای 38 هزار تومان و سیب زمینی کیلویی 4 هزار تومان، آیا اینها تقصیر آمریکاست؟ ما که نمی توانیم همه چیز را به گردن آمریکا بیندازیم.

دهنوی بر این باور است که بسیاری از این مشکلات که در کشور وجود دارد به ویژه بازار نتیجه سوء مدیریت است.

وی با بیان این که به خداوند سوگند که ما خجالت می کشیم بین مردم برویم، گفت: شخصی برای من پیامکی فرستاده و نوشته که من کارمند دولت هستم، حقوق و مزایای ما در سال 94 برابر خرید دو عدد سکه تمام بهار آزادی بوده و اکنون معادل یک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: دولت تکلیف ارز 4200 تومانی را روشن نکرده و مدعی است کالابرگ بار مالی دارد

دهنوی: دولت تکلیف ارز 4200 تومانی را روشن نکرده و مدعی است کالابرگ بار مالی دارد