مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30اقتصادي

افزایش 10 درصدی نزاع و درگیری در بین همدانی ها


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: در پنج ماهه ابتدایی امسال 8534 نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان همدان مراجعه کردند.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: در پنج ماهه ابتدایی امسال 8534 نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان همدان مراجعه کردند.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته 7761 نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان همدان مراجعه کردند که آمار امسال افزایش 10 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانون استان همدان خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد در سال 98 تعداد 15 هزار و 467 نفر به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه و نظریه کارشناسی اخذ کرده اند.

وی به مراجعه کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی توصیه کرد: ظاهر خون آلود در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی تأثیری ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی است جراحات، نوع و عمق آن است بنابراین معاینه دقیق تر ضایعات، نیازمند تمیز بودن موضع و بررسی دقیق آن توسط کارشناسان پزشکی قانونی است.

کمالی در ادامه با اعلام اینکه دیگر چیزی به نام طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود و این هم یکی دیگر از باورهای نادرست به یادگار مانده از گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی نزاع و درگیری در بین همدانی ها

افزایش 10 درصدی نزاع و درگیری در بین همدانی ها