مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30اقتصادي

جاروبرقی پاکشوما، طراحی صنعتی متمایز


دپارتمان بازاریابی گروه پاکشوما ، در راستای معرفی محصولات و خدمات جدید خود، با برپایی یک مراسم رونمایی در محل موزه پاکشوما به شکل مجازی ـ آنلاین جدیدترین جاروبرقی خود را رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی گروه پاکشوما ، در راستای معرفی محصولات و خدمات جدید خود به مصرف کنندگان در قالب کنفرانس های خبری و مراسم های لانچ و معرفی محصولات جدید، این بار نیز با برگزاری یک مراسم رونمایی در محل موزه پاکشوما به شکل مجازی آنلاین جدیدترین جاروبرقی خود را رونمایی کرد.

نام این جاروبرقی، دوسلدورف 2500 است که در رنگبندی های مختلف و ویژگی های منحصر به فرد با الگوبرداری از مدل های اروپایی و به همراه داشتن جعبه مخصوص لوازم جانبی با قیمتی مناسب از سه شنبه 8 مهر در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی همکار (دیجی کالا ) به شکل انحصاری و سپس از طریق دیگر شبکه های توزیع قابل فروش می باشد.

مهرداد نیکزاد، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در این کنفرانس، در ابتدا اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی جدید از طریق 2 رسانه رادیو و تبلیغات محیطی در سراسر کشور از تاریخ 8 مهر با تمرکز بر جاروبرقی آغاز شده است.

شعار این کمپین تمرکز بر صدای بسیار کم محصول جاروبرقی دارد: بی صدایی تو خونشه! نیکزاد اعلام کرد با کمال افتخار جاروبرقی دوسلدورف پاکشوما، محصول دپارتمان تحقیق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاروبرقی پاکشوما، طراحی صنعتی متمایز

جاروبرقی پاکشوما، طراحی صنعتی متمایز