مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30اقتصادي

کرونا بیش از 700 میلیارد تومان به صنعت گردشگری استان کرمان آسیب وارد کرد


در دوران کرونا به صنعت گردشگری استان کرمان بیش از 700 میلیارد تومان آسیب رسیده و درآمد از دست رفته داشته و از تسهیلاتی که برای جبران خسارات از سوی دولت در نظر گرفته شده به دلایلی تنها 5 درصد استقبال شده است سوال اینجاست و .

- ایسنا/کرمان رییس جامعه هتل داران کرمان گفت: در دوران کرونا به صنعت گردشگری استان کرمان بیش از 700 میلیارد تومان آسیب رسیده و درآمد از دست رفته داشته و از تسهیلاتی که برای جبران خسارات از سوی دولت در نظر گرفته شده به دلایلی تنها 5 درصد استقبال شده است سوال اینجاست و در این میان هم جای سوال است که از میان فعالان گردشگری که پرونده آنها برای دریافت تسهیلات تشکیل شده چرا پرداختی از سوی بانک ها صورت نمی گیرد؟ جاوید سبحانی پیش از ظهر امروز نهم مهرماه در نشست فعالان گردشگری استان کرمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سال گذشته تاکنون توسط اتاق کرمان گفت: تنها چیزی که این صنعت نیاز دارد حمایت است و اینکه گفته شده صنعت گردشگری باید همانند صنایع از آن حمایت شود.

رییس جامعه هتل داران کرمان با بیان اینکه صنعت گردشگری فعالیت فرابخشی است و فعالیت فرابخشی یعنی اینکه امروز باید همه مدیران باید در این جلسه حضور می داشتند، تصریح کرد: امروز فشارهای شدید وارد به صنعت گردشگری از سوی دارایی، تامین اجتماعی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بیش از 700 میلیارد تومان به صنعت گردشگری استان کرمان آسیب وارد کرد

کرونا بیش از 700 میلیارد تومان به صنعت گردشگری استان کرمان آسیب وارد کرد