مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-30اقتصادي

85 درصد حوادث آتش سوزی قابل پیشگیری است


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: 85 درصد حوادث و آتش سوزی ها را می توان پیش بینی کرد، با رعایت موارد ایمنی توسط شهروندان می توان میزان حوادث را کاهش داد.

- ایسنا/قزوین سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: 85 درصد حوادث و آتش سوزی ها را می توان پیش بینی کرد، با رعایت موارد ایمنی توسط شهروندان می توان میزان حوادث را کاهش داد.

قدیر موسی خانی در جلسه شورای شهر قزوین، تصریح کرد: یکی از اولویت های آتش نشانی قزوین ایمن سازی بازار قزوین است که در این راستا 50 نقطه آسیب خیز در این منطقه، شناسایی شده است، بازار سنتی قزوین مکانی استراتژیک تجاری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی است که هر نوع حادثه طبیعی و غیرطبیعی به ویژه آتش سوزی در بازار خسارات جانی و مالی بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی افزود: آتش نشانان قزوینی در نیمه نخست امسال در 2257 فقره عملیات خاموش کردن آتش و امداد و نجات حضور پیداکرده اند این در حالی است با رعایت موارد ایمنی توسط شهروندان می توان حوادث را کاهش داد چراکه 85 درصد حوادث و آتش سوزی ها را می توان پیش بینی کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تأکید کرد: در حال حاضر هشت ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف قزوین فعال هستند که این تعداد با اضافه شدن ایستگاه های در حال سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد حوادث آتش سوزی قابل پیشگیری است

85 درصد حوادث آتش سوزی قابل پیشگیری است