مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-30فناوري

هیچ سامانه خدمات ارزش افزوده مختل نشده است


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که وزارت ارتباطات هیچ سامانه مبتنی بر خدمات ارزش افزوده را مختل نکرده است.

​ - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که وزارت ارتباطات هیچ سامانه مبتنی بر خدمات ارزش افزوده را مختل نکرده است.

​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها همچون تماس صوتی و پیامک معمول است، از جمله شامل مسابقات و رای گیری، تبلیغات موبایلی، تلویزیون آنلاین، پخش یا دانلود موسیقی و اطلاع رسانی.

اگرچه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما ارائه این خدمات برای برخی از شرکت های ارزش افزوده، به روشی برای کلاهبرداری از کاربران تبدیل شد.

پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- اعلام کرد اگر خدمات واقعی ارزش افزوده که در حمایت از کسب وکارها صورت می گیرد از کلاهبرداری ها جدا نشود، کل سرویس های ارزش افزوده برای همیشه تعطیل خواهد شد.

در نهایت ضوابط استفاده از خدمات ارزش افزوده در مصوبه 300 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موسوم به پایان وس تصویب و از 19 خرداد لازم الاجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سامانه خدمات ارزش افزوده مختل نشده است

هیچ سامانه خدمات ارزش افزوده مختل نشده است