مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30اقتصادي

توانمند سازی اجتماع بانوان محله باغ آذری برای احیاء باغ زیتون


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ارتقاء کیفیت عملکردی _ فضایی بوستان میثاق و احیای باغ زیتون در ضلع جنوب شرقی این بوستان در راستای توسعه اجتماع محور در منطقه 16 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری عنوان کرد: همزمان با پیشبرد مأموریت های کلان بازآفرینی و نوسازی، اقدامات دیگری در حوزه تعریف و اجرای پروژه های توسعه اجتماع محور (پروژه های تام) در محلات دارای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری در حال شکل گیری است که تأثیرات شایانی در ارتقا کیفیت زندگی و افزایش حس تعلق خاطر ساکنان در این محلات خواهد داشت.

حاجی علی اکبری تصریح کرد: بوستان میثاق در محله باغ آذری علیرغم دارا بودن ظرفیت های لازم برای خلق مکانی جذاب و دلپذیر به منظور برقراری تعاملات اجتماعی ساکنان محله، در حال حاضر فضایی رها شده و محل تمرکز انواع آسیب های اجتماعی است و در وضعیت موجود مورد استفاده اهالی محلی قرار نمی گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اعلام اینکه ارتقا کیفیت عملکردی - فضایی بوستان میثاق در دستور کار دفتر توسعه محله ای باغ آذری قرار گرفته است، توضیح داد: این بوستان در حال حاضر دارای 600 اصله درخت زیتون است که هرساله بار می دهند و امکان افزایش ظرفیت باردهی درختان و فرآوری آن برای تبدیل به انواع محصولات مرتبط با زیتون وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی اجتماع بانوان محله باغ آذری برای احیاء باغ زیتون

توانمند سازی اجتماع بانوان محله باغ آذری برای احیاء باغ زیتون