مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30اقتصادي

هزینه کرد درآمد ناشی از جرایم تخلفات ساختمانی برای نگهداری شهر فاجعه آمیز است


یک مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت شهری تراکم فروشی و جرایم تخلفات ساختمانی را محل اصلی درآمد شهرداری ها می داند و می گوید: فاجعه آمیزتر آنکه این درآمدزایی را صرف هزینه های جاری شهر و هزینه های نگهداری آن می کنند.

- ایسنا/کردستان یک مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت شهری تراکم فروشی و جرایم تخلفات ساختمانی را محل اصلی درآمد شهرداری ها می داند و می گوید: فاجعه آمیزتر آنکه این درآمدزایی را صرف هزینه های جاری شهر و هزینه های نگهداری آن می کنند.

سیروان بهرامی در گفت و گو با ایسنا می گوید: در تعریف بین المللی کلانشهر از نظر سازمان ملل متحد، اینگونه عنوان شده شهری که بیشتر از چهار میلیون نفر جمعیت داشته باشد کلانشهر است، اما مفهوم کلانشهر براساس سطح فعالیت ها، حوزه نفوذ شهر و جمعیت پذیری در هر کشور متفاوت است.

به گفته وی در ایران شاخص جمعیت بیشترین اثرگذاری را در تعیین یک نقطه جغرافیایی به عنوان شهر یا کلانشهر دارد؛ معیار وزارت کشور برای معرفی یک شهر به عنوان کلانشهر، داشتن جمعیت حداقل یک میلیون نفر است البته با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری، شهرهایی نیز با جمعیت 500 هزار تا یک میلیون نفر هم در شمار کلانشهرها محسوب می شوند و در اجلاس کلانشهرها حضور دارند اما از مزایای مادی آن محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد درآمد ناشی از جرایم تخلفات ساختمانی برای نگهداری شهر فاجعه آمیز است

هزینه کرد درآمد ناشی از جرایم تخلفات ساختمانی برای نگهداری شهر فاجعه آمیز است