مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-30سياسي

احتمال احداث مسکن ملی در 31 هزار مترمربع اراضی موقوفه قزوین


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن از سه مجموعه اراضی موقوفه شهرستان قزوین به میزان 31 هزار مترمربع بازید کردیم تا در صورت امکان واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در آن احداث شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن از سه مجموعه اراضی موقوفه شهرستان قزوین به میزان 31 هزار مترمربع بازید کردیم تا در صورت امکان واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در آن احداث شود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در راستای طرح اقدام ملی وزارت راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از سه مجموعه اراضی موقوفه شهرستان قزوین بازید کردیم تا در صورت امکان، بر اساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امور خیریه در این اراضی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن احداث شود.

وی ادامه داد: این سه مجموعه اراضی موقوفات شامل حدود 11 هزار مترمربع در اقبالیه، حدود 10 هزار مترمربع در چوبیندر و حدود 10 هزار مترمربع در قزوین است که امیدواریم با توجه به تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امور خیریه و نیاز مبرم جامعه به مسکن ارزان قیمت، در این سه مجموعه مسکن ملی احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال احداث مسکن ملی در 31 هزار مترمربع اراضی موقوفه قزوین

احتمال احداث مسکن ملی در 31 هزار مترمربع اراضی موقوفه قزوین