مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-30بين الملل

نصرالله چطور نتانیاهو را رسوا کرد؟


سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ساعاتی پیش در سخنرانی تلویزیونی و در واکنش به ادعای نتانیاهو که مدعی شده بود حزب الله در منطقه‎ ای از بیروت و ضاحیه کارخانه موشکی دارد، - گفت: بخش رسانه ای حزب الله بازدیدی برای رسانه های صوتی و تصویری و نوشتاری در منطقه الجناح-الاوزاعی گذاشته تا از حقیقت آگاه شوند و ادعای کذب نتانیاهو آشکار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا به نقل از المیادین نوشت: خبرنگاران با دعوت حزب الله و بازدید از تأسیسات "الجناح" در بیروت، دروغ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که مدعی شده بود انبار سلاح حزب الله در اینجا قرار دارد، آشکار کرد.

محمد عفیف مسؤول بخش رسانه ای حزب الله اعلام کرد که ما نورافکن دشمن نیستیم و هیچ اطلاعاتی در اختیار آن قرار نخواهیم داد.

وی افزود: بازدید خبرنگاران هیچ ارتباطی با انبار سلاح مقاومت ندارد، ما این دیدار را ترتیب دادیم تا اتهامات نتانیاهو و اقدام وی در تحریک ملت لبنان علیه مقاومت شریف را تکذیب و تأکید کنیم که هیچ موشکی در این منطقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: ادعاهای دشمن دروغ است و این تأسیسات یک تأسیسات صنعتی متعلق به یک شهروند لبنانی است که در آن کارگران حضور دارند و هیچ موشکی در آنجا نیست و ما این دیدار را فورا برنامه ریزی کردیم که دروغ نتانیاهو نمایان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله چطور نتانیاهو را رسوا کرد؟

نصرالله چطور نتانیاهو را رسوا کرد؟