مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-30پزشكي

بهبود نسبی 1265 بیمار کرونایی در رامسر


مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر با تاکید بر اینکه این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد، گفت: 1265 بیمار کرونایی با بهبود نسبی از بیمارستان این شهرستان مرخص شده اند.

- حمیدرضا مبشری در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امین کتالم برگزار شد با تاکید بر اینکه این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد، خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون 1420 بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان رامسر بستری شدند که از این تعداد 1265 نفر با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده و متاسفانه 138 بیمار نیز جان خود را از دست دادند که از میان جان باختگان، 20 نفر متعلق به استان گیلان بودند.

وی تعداد فعلی بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان رامسر را 18 نفر اعلام و تاکید کرد: این بیماران در بخش های آی‎سی‎یو، داخلی، اطفال و کووید بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر از تعداد تقریبی 90 بیمار به صورت قرنطینه خانگی در شهرستان رامسر خبر داد و افزود: همچنین تعداد 192 نفر که در تماس با بیماران قرنطینه خانگی بودند تحت ردیابی و رصد و پایش 14 روزه هستند و علائم آنان در طول هفته بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود نسبی 1265 بیمار کرونایی در رامسر

بهبود نسبی 1265 بیمار کرونایی در رامسر